Friday, September 12, 2008

Jak jsem pil vodku

Když jsem odjížděl, dostal jsem od táty spoustu instrukcí jak se chovat a na co si dát pozor. Jednou z nich se týkala mongolského jídla. Dostal jsem láhev vodky a nejasnou instrukci, abych se po každém jídle napil. První den jsem nepotřeboval. Druhý den jsem si koupil nanuk. Lepší nanuk jsem v životě nejedl, po snědení se ale bohužel kromě pocitu dobré chuti dostavil i takový trochu nepříjemný do břicha.
A tak jsem se rozhodl, že ozkouším, jestli skutečně vodka čistí tělo. Vytáhl jsem flašku z ledničky, otevřel a přičichl. Po chvíli jsem přišel k sobě a rozhodl se, že ochutnám a tedy jsem se napil. Naštěstí jsem měl dost rozumu na to, abych se napil jen trochu. Mírná bolest břicha okamžitě ustoupila, nahradila ji zato palčivá bolest v puse. V následujících pěti sekundách jsem mohl sledoval, jak vodka postupuje celým tělem až do žaludku.
Nicméně usínal jsem šťastný při představě, že tohle nemůže žádná bakterie přežít.

No comments: